Wednesday, October 27, 2010

Menara 100 tingkat kebanggaan siapa sebenarnya...

Laman 1M Malaysians Reject 100-storey Mega Tower sehingga ke saat ini sudah mengumpulkan lebih 180,000 peminat yang sekeras-kerasnya membantah cadangan mendirikan Menara Warisan yang dijangka menelas kos hampir RM10 bilion.Laman ini cuba mencapai target 190k sehingga jam 12am. Tidak mustahil ini akan menjadi kenyataan. Target 100k anti menara ini telah pun dicapai.....


Apa yang perlu Kerajaan perlu lakukan... batalkan atau teruskan biarpun ini adalah suara rakyat moden... kita belum lagi mendapat pandangan dari golongan ketegori "senior" . Adakah jawapannya sebaliknya......Adakah golongan "senior" ini berbangga dengan "kegagahan" menara ini....
Kita cuma boleh tunggu sehingga PRU13 akan datang.
Jika anda ingin menjadi sebahagian dari mereka sila kunjungi di FB.




3 comments:

Mas said...

Nk komen tapi tak tau nk taip apa....
pikir..pikir..
eh dh siap komen aku :P

eMMe said...

bagi satu tingkat kat saya kan bagus...hehehe...ade gak milik kite kan, hahaha...

seribahasa.com said...

daripada si najib ni nak tanding tun mahathir (menara kembar petronas) kan lebih elok duit tu buat pembangunan yang memberi faedah kepada rakyat. dia jangan lupa duit rm 10 billion tu hak rakyat jd pendapat rakyat harus di utamakan terlebih dulu.

Tabung Cari Wang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Top 10 Visitors

Nak Duit Online ?

Labels

 

IcyBlue | Copyright © 2009 - Blogger Template Designed By Simrandeep Singh