Thursday, May 28, 2009

Betul Ke Blog Boleh Buat Duit ?........

Sememangnya Ramai Orang Tak Percaya..

Bermacam-macam anggapan yang wujud di fikiran kita semua apabila memikirkannya.. macam mana duit tu nak dapat...
Malah ada yang berkata 10 sen sehari masuk pun dah kira OK lah.

Aku cuma ingin berkongsi sedikit rahsia bisnes di internet
yang termudah dengan mengetahui perkara-perkara yang mudah dahulu,baru senang dikuti dan difahami. Selepas itu, barulah kita melangkah ke step seterusnya mempelajari ilmu dalam bisnes internet ini.

Sebagai permulaan kita harus memiliki blog. Ya, dengan memiliki blog. Sebenarnya blog boleh memberikan pelbagai sumber pendapatan tambahan kepada kita jika kita tahu rahsianya. Sumber tersebut boleh jadi dari dalam mahupun luar negara.

Di sini adalah sebahagian contoh pendapatan dari blog:
1. Affiliate
2. Adsense
3. Pay per click/lead
4. Pengiklanan
5. dan lain2 lagi

Bersambung.......

Thursday, May 21, 2009

Main badminton

Hari nie baru masuk 3 minggu main badminton. hanya larat 3 set games jer. Penat sungguh ...bayang kalau dah hampir 10 tahun tak main langsung.selama nie guna reket kawan jerr... tapi ari nie keluarkan duit beli satu batang harga die rm150....
keluar lagi duit. Banyak duit keluar dari yang masuk....Anyway perjuangan perlu diteruskan.......Cari Wang....

Tabung Cari Wang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Top 10 Visitors

Nak Duit Online ?

Labels

 

IcyBlue | Copyright © 2009 - Blogger Template Designed By Simrandeep Singh