Wednesday, May 12, 2010

Kereta kena langgar

Hari Jumaat yang lalu kereta kena langgar dibahagian pintu depan sebelah kiri oleh budak sekolah Menengah. Budak tu cuba nak tipu akan bayar selepas aku hantar ke bengkel untuk repair. Dia ingat aku bodoh sangat ke? Aku beri tempoh 24 jam untuk bayar kos.
Esoknya lepas hantar kereta aku call budak nie tanya pasal bayaran.. tapi tak angkat phone... dunia nie kecil jer... kebetulan adik budak sekolah nie anak aku kenal lak. Terus minta phone no. ayah dia..
Lepas call ayah budak tu, dia kata anaknya memang "terejal" sikit. So... ayah dia terus masukkan duit RM300 kos repair. Alhamdulillah.... settle.....

1 comments:

Afiq Bukhari said...

uik..slmat dapat cari..kalu x,rugi saje..

Tabung Cari Wang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Nak Duit Online ?

Labels

 

IcyBlue | Copyright © 2009 - Blogger Template Designed By Simrandeep Singh